logo-257x75-blauw

wepassendemedewerkerssiteaan

Geplaatst op 06-09-2020  -  Categorie: Algemeen  -  Auteur: Ton op de Weegh

We passen de medewerkerssite aan

Op de huidige medewerkers site staan zo'n 70 documenten. De inhoud daarvan is vaak niet meer actueel. Hoog tijd dus voor een opschoonactie. Voor elk document is er inmiddels iemand uit het bestuur eindverantwoordelijk. Alle documenten zijn bij hun eigenaar die er voor gaat zorgen dat de inhoud van de documenten klopt. Sommige documenten kunnen vervallen omdat de informatie elders te vinden is (bijvoorbeeld op de publieke website of binnen e-Captain). Andere voegen we samen zodat het zoeken naar informatie eenvoudiger wordt.

underconstructionNaast het aanpassen van documenten gaan we ook met de stofkam door de pagina's heen. Inmiddels is het uiterlijk van de diverse tabbladen gelijk. Ook vervangen we -waar dat handig is- documenten door webpagina's. Als je gewoon iets wil lezen dan is een webpagina te verkiezen boven het downloaden van een bestand. Als je documenten wilt kunnen printen dan is het natuurlijk beter om ze als pdf bestand op de website te plaatsen. Dat laatste geldt bijvoorbeeld voor de vele handleidingen.

De deadline van dit project is 20 oktober. De bestuursleden, districtscoördinatoren, Arie Klerk (techniek en omzetten documenten naar huisstijl) en Kees de Ridder (projectleider) zijn druk bezig.

Natuurlijk zullen er straks als het project klaar is hier en daar nog wel foutjes op de site staan. We hopen dat je daar dan melding van maakt. Hoe je dat kunt doen vertellen we in een volgende MedeWeten na afronding van het project.
Neem af en toe een kijkje dan kun je zien dat er best al veel gebeurt.